it goes like this, the fourth, the fifth

jarru, idag har det varit en slappdag, kom till skolajjn runt tjugo i nio, ser att vi inte har någon engelska, yey tänker jag tar mitt pick och pack och drar mig med matte grejjerna mot T-huset, och gissa vem som kommer gåendes mot mig då da! LINDISEN! Jo, det e sant, snacka glad jag blev, hon hade håla till tio så hon satte sig med mig utanför matten (eftersom att vi har håkan så är det inte så hårt på om man sitter i klassrummet eller utanför) satt och snackade med henne om fotbollsfesten och hade allmänt trevlans.

sen slutade vi, vi hade ingen vård och omsorg heller så det var bara att dra hem, så kom jag hem till morsan, diskade och fixade till lite grann, sen drog jag hit till pappa, så jag kunde fixa med iPoden, fixa in ny musik och så. jajamensan, och nu sitter jag här med ett glas vatten.

idag är det ingen träning, match eller nånting, så jag ska bara plugga till provet vi har imorrn, sen ska jag kolla på OC! Yay,! Dem har ju slutat sända One Tree Hill nu, vilket gjorde mig väldigt ledsen, men dem visar första sässongen av OC istället, vilket gjorde mig väldigt väldigt glad!

Så det var väll och blir väll min dag. Inte så intressant dagen till ära, menmen, ska fortsätta ladda upp lite bilder på biulddagboken nu jag.

soolongsucker! puss o kram

image54


ingen soldat

shaa.
fyihellskotta vad jag är laddad för match idag alltså! nu ska vi ta dom jävlarna! sist blev det 8-1 till dem, men vi har blivit betydligt mycket bättre sen dess, och idag, med nästan hela laget med (bara linnea den klenisen som e sjuk och sabbe som käkar pencillin). men jag ska kämpa som en dåre, det ska jag säga dig!

idag är det sista chansen för landslaget att ta sig vidare till EM också, jag tror inte att dem går vidare, jag vet inte varför, jag känner bara på mig att det kommer gå åt hellvette alltihop! fast min chipp e med så, vemvet (: jag hinner inte se matchen men ni som läser detta kan ju heja åt mig !

trött på skolhellvette nu, massageprovet ligger fortfarande imorn och jag måste fortfarande plugga jätte mycket för att klara det, kan åtta muskler nu och har bara åtta muskler kvar, men pust stonk o stön (den du linda). fast idag lovade barbro oss att lotta ska flytta fram provet i cicrkulationen till nästa onsdag, och det tycker jag låter bra!

gympan idag var super..! jag, jennifer och annelie lirade rugby mot ahmed, mathilda och carro! hahaha. vi vann ju med 2-0 vi, jag gjorde tvååå "tuch down" med framspelning av mina lagkamrater! yeye! haha, ahmed lärde oss hur man ska stå i en klump också, fast jag vet inte riktigt varför man ska stå så, dte var bara krångligt! haha.


ska kolla på älsklingen min snart (lukiiiie, one tree hill) sen ska jag nöta lite lasse också (a). så jag lämnar er nu, men jag hoppas att ni kommenterar, för annars vet jag ju inte om det är någon som läser det här :)

puss o knull hjärtegull!

Jag vill ha dig här på riktigt inatt Och suga liv ur din halspulsåder



        jahaw.

vad ska man skriva om idag då? slutade efter första lektionen, hade ont i huvet så jag gick hem. sitter o lyssnar på lite lasse nu, (som vanligt). senare har jag hockeyträning. ska faktiskt bli kul, får hoppas att jag slipper huvudvärken ikväll iallafall! så har vi ju match imorgon. mot hässelby/kälvetsta. känner på mig att vi kan nog kanske ta våran första poäng! man kan ju alltid hoppas åtminstone!

måste plugga massvis med massage efter träningen också, jobbigt läge. det e så himla svårt, jag ska komma ihåg 16 muskler, deras fästen och ursprung och funktioner. huahua, dem kan ju tänka på att det e emma som ska göra provet, bara funktionerna hade varit svårt för mig, haha.

den här veckan består i stortsätt bara av träningar och matcher, jag har faktiskt en dag ledig som jag ska tillbringa med min älskling, vi ska åka ner på stan och shoppa lite kläder till FOTBOLLSFESTEN! Tjahoow. den är faktiskt nästa fredag så det ska bli jättemysigt att få käka god mat och shaka loss! hoppas bara att det kommer mycket folk! sen får vi hoppas på att jag och linda hittar lite snajdiga kläder också. 

ååh, jag fick en komplimang idag i skolan! fia sa att jag va söt idag! haha. det är inte något som man får höra så ofta, haha. tack sofia petersson, för att du försöker bygga upp mitt självförtroende, haha. hade matte också, fick veta att jag hade alla rätt på fredagens prov, yeeees, nu tror alla att jag är en pluggis... jippie...

kanske ska kila och kolla på min älsko nu, har ni någon gång varit med om att man blivit förälskad i en rollfigur? det har jag, haha. jag älskaaaaar lucas i one tree hill, haha. han är så himla gullig och snäll mot alla, hehe. men jag tror faktiskt inte att jag har någon chans på honom, tyvär.

gud, jag har fått för mig en gång till att jag inte vill heta johansson i efternamn, haha. jag vill heta något flashigare! typ, aa, jag vet inte. men jag har alltid velat ha farmors gammla namn, Bäcklin, tänk vad mycket häfftigare det skulle låta att heta Emma Bäcklin än Emma Johansson. Eller varför inte Emma Butlexs, som är mitt drömnamn, haha. när jag var på gotland för ett par år sedan, hittade jag en liten by som hette Butlexs, och då fick jag för mig att det ville jag heta! heh, jag vet. jag är onornal!

men det här inlägget blev betydligt längre än jag hade planerat! så nu ska jag låta er göra något vettigare än och sitta och läsa om mitt otroligt meningslösa liv.

puss och knull hjärtegull.


jag vill gå hem med dig, jag vill bara gå hem med dig.

TJABBA
sitter här hemma i min ensamhet. slutade 11.45 idag som alla andra dagar, fast efter vi käkat så hade Matte trolleriföreställning, haha. Men vi mistänker att han misslyckades med ett trick ;) höhö. aja, iallafall! sitter här nu jag, nöter lite lasse! vilket man kan göra HUR mycket som hellst just nu ere kom änglar som dundrar ur högtalarna! jajamensan, jag är som lite små besatt ;)

har hockeyträning ikväll, på tal om ishockey, vi förlorade bara med 5-0 mot Segelstorp, vilket var riktigt jävla fucking bra alltså! men idag ska inte linnea träna, och inte camilla, hoppas verkligen petra ska träna, annars blir jag mobbad! aaaa, vårt lag är så... haha.

har två prov i veckan, så satans jobbigt alltså!! massage på torsdag och ett omvårdnadsprov på fredag, som båda två är jättesvåra. hush, orka! tur att det snart är julafton, och jullov! yeea.

ska pysa en sväng, men vi höres! Pusspuss på dig snygging :'D 

inför Segelstorp - Gimo

Gimo - Segelstorp, sist vart det 14-0 , nu jävlar ska vi ta dom ;)

höh.

Jaduu, snart ere samling så det blir inte mkt av denna helg heller! Men va kul vi ska ha påväg till matchen, Linnea, jag ska ta med mig världensbästa skiva, mhm! deeeruuu :D


gimoishallskiosken

HEJ ALLA FANS

var med fröken malmrud idag,  vi gick till Jennifer och lämnade lite ''stuffs'' sen så drog vi hem till mig och spelade desperate housewives! ASKUL! Våran gubbe hette Erin och såg ut som en hora (mhm, i don't kiddin..).

sen kollade smarta emma på gimo damhockeys hemsida, klockan var väll en sisådär halv fem, och då ser jag att jag och linnea ska stå i kiosken klocken fem, jag slängde mig på telen o ringde Linnea, så då stog vi där med jennifer och camilla, skoj med er bruuuudar! 

nu sitter jag här och morsan ropar att jag ska komma ner och käka varma mackor, så det är väll bara till att göra som hon säger, så slipper man tjatet som marcus brukarsäga.

hursomhellst. call me whenever you'r lonely!



IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007


RSS 2.0