då va man 16 år äldre än när man föddes då, ballt fan.

Tro det eller ej, men jag fyllde 16 i Torsdags, jag fick inte något speciellt, massa pengar bara, men pengar går ju åt, det måste jag ju erkänna! Sen fick jag en kompositklubba av far min, han tyckte att jag skulle behöva en sån, haha.

skola idag då, var väll okej som vanligt, hade inte direkt jobbiga lektioner. sen fick ju se mathias trolla, han e kung på det. en riktig talang ja det må jag säga! hah. sen hade vi tråkiga lektioner mest, menmen, man måste ju ha sånt med.

och karins mamma köper ut åt henne, barn alltså! haha.

                                                                       image42

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0