tillsammans med mina sötnosar, är jag som gladast, och jag är faktiskt glad ofta.

Igår åkte jag med Amanda direkt efter deras match. tjihoo, det må jag säga, för vi bestämmde oss för att bjuda Linda och Petra på middag. Så vi åkte till coop för att handla vilket var väldans läskigt med tanke på att jag blev påkörd av en galenpanna med en vagn i högsta hugg! huahua ^^

så ringde vi till Linda, sen visade det sig att Petra var redan bjuden på middag, så det var bara Linda som kom, så åt vi gott och levde flott där ett tag, tills vi kom på att vi kanske ska börja göra oss iordning för bussarna går ju inte hela kvällen. så vi fixade oss snabbt och sen sprang vi ner till östhammarsbusstation, det gick säkert i en 120 km/h!! Men när vi började skymta bussen for den iväg lika snabbt som vi sprungit, så, det blev av att vänta.

tillslut kom vi in till stan, det var ingen höjdpunkt direkt, med tanke på att vi inte orkade gå till stadsparken där alla va, så iallafall så tog vi nästa buss hem, Linda åkte hem till sig och jag hem till Amandas lilla lägenhet (eller den e ganska stor för att vara exakt)

vi slog oss ner i soffan och kollade på crossroads, jag somnade men Amanda höll sig vaken.

Det var min kväll det :)

SOOOLONGSUCKER!


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0