inför gimo - ekeby

idag är det så att årets matchäger rum, Gimo:U mot Ekeby:B fyfan så himla kul. skulle egentligen inte få vara med, men eftersom karin skulle spela ute så frågade jag o bosse om vi fick vara med och ja det fick vi. så nu sitter jag o taggar igång för att mosa karin! haha, ska bli så jävla kul, sitter här och längtar.

skriver mer sen om matchen!

för att nämna några ord om förra  helgens matcher som jag lovade så åkte vi på däng av östhammar, trots att vi var det bättre laget i ungefär 80 minuter. men det räckte inte, blev 2-1 till öst. vårat mål gjordes av mig, på volly efter frispark, det var sässongen första mål för min del (troligtvis det sista också.. haha) sen så var det a-match mot sunnersta efteråt, vilken vi vann med 7-1 eller liknande, såg väldigt bra ut, fick spela sista 15 ungefär.

Gotta go LADDA! ciao bello

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0