kulturdag

idag var det kultur dag på mitt kära bruks, de var nog precis exakt vad jag behövde. först kom kung henry och hade lite underhållning, han var riktigt bra, blev riktigt imponerad..! Efter det så var det rast en stund, sen skulle vi ettor kolla på en del av ''ett öga rött'' eller gå tipsrunda. men jag, jennifer, karin och carro blev så imponerade av kung henry att vi kollade en gång till, hehe.

vi gick ner till ladan där jonas hassen khemiri pratade om sin bok "ett öga rött", han var härlig han också! ojoj, som alla skrattade åt hans knasiga historier och när han lekte med orden och berättade om hotbrev han fått (låter inte bra, jag vet, men det var skämtsamt) haha. 

gud, tack! jag behövde det här

 
image94

här har vi honom, vår nya idol Kung Henry!
gå gärna in på youtube o sök efter honom, riktigt super bra

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0