Colin och överaskningar..

Kom på ännu än av Colins såkallade "överraskningar" igårkväll (som aldrig hittils lyckats ^^). Vi skulle ju inte ses förens 25e december, men han har ju inte ens antytt något om att det blir jobbigt, så säger han att  han ska kolla på innebandy på lördag morgon, jag säger va bra då slipper jag städa, colin säger vadåra? jag säger att jag trodde att han skulle överraska mig på fredag och komma, man hör världens största suck. och han är återigen avslöjad.

så nu kommer han kanske ikväll! eller imorgon på dagen, im hapi hapi hapi! jag älskar dig fast jag alltid kommer på dig älskling <3 det är ju tanken som räknas!

Kommentarer
Postat av: mr. Cool-in

du sabbar ju bara XD

2008-12-16 @ 14:40:05

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0