sammanfattning av senaste veckan

ja ni vänner, jag är ju som ni kanske förstår vid såhär dålig update hos min colinpojke. han har fyllt arton den stollen, så nu gör han precis vad han vill. han tycker inte det är något speciellt, men jag tycker att det är coolt. dagen efter colins födelsedag, den 27e, var vi in till huvudstaden en sväng, handlade faktiskt ingenting förutom rakhyvlar, för att jag glömde mina hemma och inte vill se ut som ett monster. colin köpte en tröja, vi åt pizza och gick runt på gamla stan, det var myyyys :)

annars har vi inte gjort så himla mycket faktiskt, vi har varit här i gnesta och gullat lite och så, och idag är det nyår, det blir lugnt och skönt, med säkerligen god mat och för att sedan gå ut och kolla på alla raketer,

pussigull

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0