äntligen

nu sitter man här igen. helt utpumpad från skolveckan som för mig iprincip tar slut idag, nu har jag gjort mina jobbiga dagar och har de slappa kvar. ganska så skönt. nu när det är klart. imorgon har jag sovmorgon till kvart över tio sen så har jag en lektion (engelska) sen slutar jag. fredagar är också sköna, slutar  kvart över två då. så jag klagar inte!

har egentligen fotbollsträning idag, men det orkar jag inte med idag, är helt slut sen alla träningar o har match imorgon så jag vilar idag. funderar på att gå ner och rita lite, blev så sugen på det!

finns inte så mycket mer att skriva om just nu. så jag får väll dra då. SES CIAO! 

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0