fest

det är så här att igår var det paaarty! petras och guttens födelsedagsfest.
så jag, elina och milla var så smarta att vi tänkte, ja vi bakar en tårta, så jag och milla åkte och köpte grejer som vi behövde, sen åkte vi till elina. milla drog hem och duschade och jag och elina började med maten, sen kom milla och vi käkade och hade trevligt sen bakade vi den snygga tårtan. image77


Sen var det dags att dra till Gräsö, där hände det mycket roligt, hänge med bästa Elina och Milla jag, men vart så jävla trött efter ett tag så jag, Linnea och Jennifer drog hem med ett färjan, kan väll inte berätta så mycket om själva festen, tror jag..

Eller jo, när Elina hällde vatten i Ralles braller, det va så jävla kul. hahaha. så vi garvade. haha. vi väntade oss en hämnd men, den fick vi aldrig, yey. Jaska surade på Elina vilket Elina tyckte var väldigt jobbigt. haha. nu orkar jag inte skriva mer.


Pusspuss, nu ska jag gå och lägga mig igen, är så himla trött!


Kommentarer
Postat av: Elina ;)

haha, ralle säger att han ska ge igen:P men de var ju han som börja! :P
Haha, ja men orkar inte med fjaskaJaska ;P haha

2008-04-08 @ 12:21:03

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0