Gimo - Hässelby Kälvesta

Jaa, en sån match då, kan inte nämna något speciellt om målen, men vi förlorade med 3-0 i varje period så ett slutresultat som blev 9-0. Jag tycker att det kanske skulle ha blivit 4-0 till dem, för dem va bra, men inte 9-0 bättre, vi spelade bra o kämpade på, men det räckte inte, oflyt och dåliga domare var väl en hyffsat stor bov i dramat också.

jag höll på att få matchstraff, kapten som jag är skulle jag ju åka fram till domarna när han tänkte döma ut Milla 2+10 för tackling mot huvudet, så jag åkte ju inte rakt på domarn när han höll på och pratade med speakerbåset, han skrek åt mig att gå ut och ställa mig utanför ringen. oj, tänkte jag, fanns det en ring där? haha. sen när jag kommer tillbaka till avbytar bänken så säger tränarna att jag egentligen ska ha matchstraff där, oops, haha.

men det e bara bryta ihop och komma igen.. nästa mot norrtälje på Torsdag

Kommentarer
Postat av: Becca B^^

haha Emma då ;) fatta arg han blev xd

2008-07-01 @ 12:06:30

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0