muppsala

va till muppsala idag, var inte direkt jättetrevligt, tog bort två leverfläckar, så nu ska jag få gå med plåster eller vad man ska kalla det.. i två veckor ungefär, inte ett dugg pinsamt inte alls.. hosthosthost.. men iallafall så har jag gjoort det och på tisdag ska jag in och kolla det igen, hoppas att jag kommer ihåg det.. haha. skulle vara typisktmig och glömma det..

sen har jag vart hemma hos farsan, packade drog till morsan, åkte o handlade med morsan, mackan och magnus i östhammar, på coop och sen simsalabim. de du! fetch ! nu sitter man här och pratar me mupps på msn, och har inget alls att göra. puststånkstön. matchoooo imorn också, mot sudret. mycket folk borta men i ska ta dem!

och jag glömde nästan.. nu är det ju LOOOOOOOOOOOV hell hell hell YEAH!

pussoknullhjärtegull

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0