hemma igen

så där ja, nu har jag varit med mina sötnosar på gotland, det var jätteskoj, som vanligt och vi hade ju match också. men den skriver jag om vid senare tillfälle. vi sov i en äcklig stuga på ett vandrarhem, usch! våran stuga luktade nylackat och var stekhet, kändes osm att sova i en bastu :o

båtresan dit gick bra trots att det var storm ute och efter resan så berättade kaptenen att det var fem meter höga vågor påvissa ställen, tur att vi alla hade käkat åksjukepiller, haha. vi körde våra lekar, tror nog att mitt lag förlorade, faktiskt, tyvärr, fast vi har inte räknat poängen än, så..

något mer behöver jag nog inte nämna förutom att vi hade värsting kul!

idag så är jag ledig, tjoo. känns bra! så jag ska hemn till pappa och fixa lite med mitt arbete som jag ska göra på vård och omsorgen. känns inte fullt så bra. men de e ju nästan ingen annan ledig så, man kan ju lika gärna lägga tiden på de, så slipper man sen, smart jag duvet,

på eftermiddagen ska jag ner till ishallen, julia ö, julia syster, beccis och emelie cordoba ska vara med i en tävling där dem tar ut upplands bästa tjej och kill 94 (hockey) och bästa målvakt me, fast vi har ingen 94 målvakt så.. aa iallafall. vinnarna får åka till globen och vara med i lg hockey games, vet inte vad dem ska få göra men det va något på isen. go sis' hoppas jag får hänka! haha.

men vi ses så mycket! pussoknull hjärtegull!

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0