Knutmasso

Skolan har börjat igen, verkligen hallelujha moment, inte... började i onsdags, kanske inte så roligt men nya schemat är iallafall ganska så hyffsat om jag får säga det själv.

va knut igår, skulle egentligen va utklädd med brudsen, men ångrade mig i sista stund o skickade tillbaka kläderna, tänkte att jag behöver pengarna till annat, så jag gick ut och kollade med linda ist, ganska roligt fast jävligt lite folk utklädda osv, men vafan, kvällen blir ju till vad man gör den!

dagen har väll inte sett mycket ut, i principip alla i klassen var bakis så det vart en rolig gympa lektion, haha. innan gympan hade vi nån omvårdnadslektion, ganska långtråkig men men, man får väll lida lite. sen var det somsagt gympa, vi spelade fotboll i fem minuter ungefär, sen tog vi drickspaus, wahla kom in i hallen och sa att i kunde ju lika gärna sluta, haha. sagt o gjort. gick me kärinen och matilda och käkade, äcklig jävla fisk och minipotatisar, sen åkte jag faktiskt hem, så ere.

nu sitter jag här, har hockey ikväll med gym innan, jag och elina tänkte bygga lite muskler ;) sen på onsdag har vi hockeymatch, alla som läser det här e välkommna o komma och heja! Klockan 19.30 i gimoishall mot gnesta, yeap.

men nu ska jag försöka vila lite jag, vi ses! pöss!

Kommentarer
Postat av: Frida

Visst skulle jag kunna hjälpa dig med det. Är det du som fixat hur bloggen ser ut nu? Vilken stilmall har du?

2008-01-14 @ 18:48:48
URL: http://frida07.blogg.se
Postat av: Frida

Ah du har bytt igen. Behöver inte längre hjälp eller? :)

2008-01-15 @ 17:49:12
URL: http://frida07.blogg.se

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0