Välkommen 2008

fem spänn på att alla som inte dansar e våldtäktsmän!

Newyearseve!

började med att jag hjälpte pappi att duka fram osv till kvällen då hela ligan skulle komma hit o käka. sen drog dem till electro design o mös medans jag inrte orkade plus att jag hade lite ont i halsen o så så jag stannade hemma, drog till morsan o käkade och glodde på lite OC.

sen kom linda hit o vi spelade gitarr o sjöng lite uppladning duvet! så kom hela ligan hem hit o vi käkade, lite segt med snacket i början vid ''barnbordet'' fast vi är ju inte barn längre menmen, vafan! vi satt där sen sket jag i efterrätten (det var ändå julia som hade gjort den..) haha. jag o linda drog till camen på förfest, där vare drag de må jag säga! sen skulle herrskapet gå till folkan men vi sket i det, jävla b ställe tänkte vi o drog till sjökan! fdär va iprincip alla 90-91 fotbollstrollar/hockeyfjollor i gimo haha, men de va kul, man kände nästan alla o så, skojiiiit!

jag o linda hängde me jocke i köket o snackade gammla klassminnen osv, hehe. alla andra sprang runt som yra höns, hehe. men det e ju så det ska vara. elina hade fullt sjå att få tag på en kille som va perfekt, haha. synd att inte jag va kille, där hade du haft en elina.. haha!

aa, sen vart det tolvslaget, alla kramades o kollade på raketer, jag kan ju säga såhär! man ska ju fira in det nya året som man vill att det ska bli, det gjorde jag: med linda. det var en rolig kväll med andra ord orkar inte skriva så mkt mer men de va kul! minnena finns inom min istället ;) haha.

PUSSSOKNULL HJÄRTEGULLLLLL!


Kommentarer
Postat av: maria

Haha, ja den låten hörde man ett antal gånger igårkväll ;)

2008-01-01 @ 16:25:33
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0