Fotboll + Emma = ??

hade nyss möte med gimo dam fotboll. det var massvis med info. jag har ju varit lite less men när jag satt där, så tänkte jag att, nu jävlar ska jag satsa i år. det verkade så bra allting. så nämner stefan att de ska berätta de nya trupperna sist av allt. jag får en klump i magen av obehag.

och ja.. dem drog a-truppen och där fanns inte längre mitt namn med. det här gör mig verkligen inte sugen att spela längre. det känns värdelös, då jag har nästan alla mina vänner i a-truppen. man kan ju uttrycka det så här: "Emma Johanssons fotbollskarriär är nu ännu osäkrare.."



Hejdå vänner. Tack för alla skratt ni har givit mig.

Kommentarer
Postat av: Karin

Man kan inte alltid vara bäst och ha det bästa jämt. Jobba dig uppåt, du klarar det för jag vet att du är bra! Visa att du är värd en plats i A-truppen ändå, gör det bästa av situationen! du kan ju inte bara hoppas och tro att du ska få allt serverat mitt framför dig. Kom igen!

2008-11-04 @ 22:58:31

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0