soccerseason 08

nu är det bara en enda träning kvar på fotbollen, sen väntar fotbollsfesten och en hel sässong med hockey. ska bli skönt, hela min fotbolls sässong har varit strulig med en massa förkylningar och pencillin och skit. jag läste nyss mitt omdöme av min tränare.

"Emma Johansson har fallit bort lite i år. Träningsnärvaron kunde vara betydligt bättre. Hon har spelat i alla våra tre lag i år och presterat bra i samtliga. Målskytt borta mot Vaksala i A-laget tex. Också en coming girl och det finns mycket boll här också. Vandrar runt på väldigt många olika positioner i matcherna men behärskar de flesta. Bra tillslag och stark i kroppen. Ska våga lite mer bara. Jag hoppas hon satsar ordentligt nästa år. "

så nu tänkte jag själv göra en analys av min sässong, ni behöver inte läsa, jag vill bara skriva av mig lite grann.

"min säsong har varit väldigt uppochner. det har hänt mycket i mitt liv det här året och jag har haft mycket att tänka på och att prioritera, jag har varit väldigt mycket sjuk. hela min sommar gick bort pga jobb och halsfluss, pencillinknaper och jag har aldrig riktigt blivit frisk efter min första smäll innan skolavslutningen, sitter och snorar just nu faktiskt. men visst kunde jag ha tränat, men jag tänker inte riskera att få fel på hjärtat för att jag tränar med halsont, för jag tror redan att jag har det. annars har det gått bra, på fotbollsdelen, stundvis har det gått lite knackigt men det gör det väll för alla ibland? eller? aja, jag är iallafall nöjd med min insats, men vet inte hur jag ska göra med detta nästa år, för jag känner ingen glöd alls, åker endast och spelar för att jag har ett underbart lag och kompisar i laget. funderar på att bara träna kanske, men då får jag kanske inte vara kvar i a-truppen. och då är det inte värt att spela, för då tappar jag ju hela kamratskapsgrejen. vi får se hur det blir med emma johanssons fotbollskarriär i framtiden"


Kommentarer
Postat av: elinaJ

fortsätt <3

2008-10-11 @ 12:01:53
Postat av: lisa

emma utan dig i laget vet jag inte vad jag ska ta mig till, du får inte sluta. jag förtår varför nu när du skrev de och när du berättade för mig vrf du haft de jobbigt med träningar och sånt i sommar. :)

2008-10-23 @ 20:49:49

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0