tillägnat richard

tänkte passa på att tillägna ett inlägg till min gympalärare richard. han sitter tydligen och läser min blogg varje kväll när han känner sig ensam (eller?) hihi. men iallafall så lovade jag att jag skulle blogga om min vackra svarta och gröna pärm. som richard hade likadan.

den är väldigt vacker, min är fylld med massa noter och övriga gitarr papper (jag spelar gitarr, det kanske ni inte trodde om mig..) richards är fylld med massa idrottsnärvaropapper, där jag har full närvaro, nästan, hoppade faktiskt över den förra veckan, skulle ju möta colin i uppsala. iallafall ganska gullig är den, antar att ni är väldigt nyfikna på att se den. så infogar en bild :) 


ye

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0