Gnesta i helgen

Blir Gnesta till min pojke i helgen, ska bli otroligt mysigt, har match i Nyköping på söndag, så då passar det jättebra att ta en Gnesta tripp. Fan vad jag saknar dig Colin <3 ska bli skönt att somna vid din sida igen.

Mando Diao

Jag hoppas att Alva läser det här.

Jag har aldrig rikigt släppt Mado Diao in på livet eller hur man ska säga, den enda låten jag någonsin lyssnat på är sheepdog, men vem har inte hört den? men så läste jag Alvas blogg för ett tag sen och gick in på youtube och lyssnade igenom några låtar, och jag måste säga att jag är positivt överraskad! Dem var ju riktigt jävla bra.

Perfekta att lyssna på lite i bakgrunden när jag skriver mitt arbete på minst 5 sidor om dödshjälp, ska man kalla det sluttest inom etiken kanske? det går jävligt bra. tacka vettja mando diao.

Gratis Bio

Vill tipsa er allihopa om en sida som jag tycker är väligt bra och som verkligen lönar sig! Sidan heter gratisbio.se och är en väldigt bra sida där du enkelt kan samla ihop till biobiljetter och presentkort på bl.a. Kicks, H&M, JC, DinSko, Mio, Bokia, Siba, Computer City, Guldfynd, Ginza, Åhléns, Stadium och McDonald´s. Presentkorten ligger på 300:- 500:- eller 700:-

Uppdragen du gör för att samla ihop poängen är väldigt varierade och enkla, och väldigt många är gratis, vilket är bra för oss fattiga studenter :) Och vem tackar nej till ett gratis presentkort?

Om du blir medlem på länken under får du 50 startpoäng samt 25 poäng av mig för att du väljer att värvas av just mig :)
Lycka till, Puss.
 

Västerhaninge 2 - Gimo

Västerhaninge 2 - Gimo

Tabell

Inför AIK 2 - Gimo

Match idag mot AIK 2, serieledarna, har vart lite dålig på uppdateringsfronten på hockeykategorien, men det är nu så att AIK leder serien, men en oavgjord och resten vinster. Laget idag består troligtvis av två femmor, annars blir vi färre. Men vi får helt enkelt kämpa på.

Grattis Emmsan!

Måste bara utbringa ett fyrfaldigt leve för den sötaste människan jag känner nu. Grattis Emma Ericsson 18 år, du leve hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA! <3

Glad överaskning

Fick nyss en underbar överaskning av Colin. Efter att en än gång listat ut en av hans överaskning, nämligen vad han planerat inför alla hjärtans dag, då  jag tydlien var bokad. Och det var ju en överaskning som vetteduga! Vi ska se en spelning med Johnossi i Södertälje! Grymt. Blir nog helt underbart!

Glädjetårar

Aldrig förut har jag sett något som berört mig så mycket! Det här är vackert!


Thailand 2009

trodde att det skulle ta tid innan det blev en utlandsresa för mig igen, men icke, nu är det bestämt att det blir Thailand med mamma, Julia, mormor och morfar. Kanske med kusiner och morbror och hans brud. Förhoppningsvis :)

Ska bli mysigt, fast det blir inte förens i December.


Till min älskade

Jag vill bara tillägna det här blogginlägget och den här låttexten till min underbara pojkvän. fast ni andra får såklart också lyssna :)



Jacob Johansson




Bild på kusinen min från julafton :)


Operation

Har ju glömt att berätta att vi i klassen ska få åka och kolla på en ryggoperation den 25 februari! Jag längtar redan, eftersom att jag vill bli operations sjuksköterska så är det här jävligt spännande för mig, haha.

 


ye hurra

har två saker att yeee'a över idag :)

1. sovmorgon imorgon till 10.10 ( YEEE )
2. jag har nu gått från en tre prenumeranter via bloglovin till fyra ( YEEE)

men nu är jag trött som en get efter provträningen med norrskedika, så ska sova!

Tant brun då?

tant grön och tant gräddelin

blev helt till mig när jag såg tant grön och tant gräddelin på stockholm central på juldagen. så trots all packning fick jag upp mobilen och för evigade dem, väntade också på tant brun men hon kom aldrig :(

Saknar dig

colin <3
det har bara gått ett dygn, och jag saknar dig redan

Ikväll är det BRA tv

SVT1 21.00 våga inte missa det!

Solen i ögonen- en film om Lars Winnerbäck 

Sova ensam

Sista natten som jag fick sova bredvid min man inatt, i eftermiddag åker han hem, för att gå i skolan och fira födelsedagar och gud vet allt. så inatt sover jag ensam. usch, jag tycker verkligen om att somna bredvid colin, jag känner mig så liten och trygg i hans armar. jag älskar colin!

Jobbigt...

Jag har kommit på vad som är jobbigast i världen! jag kom underfund med det imorse när jag cyklade till skolan. Årets första jobbigt är när man cyklar i motvind förbi en sopbil.. blä!


Skamligt



Skamligt så inihellvette att det ledande landet inom ishockey spelar på det här sättet. och lika skamligt att domarna får betalt för det dem gör. införskaffa domare som pallar trycket istället. drygt att sitta uppe till halv två och se det här. skam på ishockeyn.



IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007


RSS 2.0