Leopardgecko


Trodde väll inte att jag var mycket utav en reptil-tjej, men när vi var på parken zoo och jag såg dessa små ursöta krypisar, som inte blir större än 20cm. Blev faktiskt lite sugen på att skaffa en, jag som aldrig haft ett alldeles eget husdjur! Så Colin säger att om jag fortfarande vill ha en när jag fyller år i September så ska jag få en av honom, sötnosen. Finns i alla möjliga häfftiga färger, men tror jag vill ha en vanlig hederlig som den över.. Googla på leopardgecko så får ni se!

 


Imorgon ska vi in till Uppsala och kolla i lite djuraffärer och så, så då får jag se hur jag känner efter dagen! Går det åt pipsvängen får ni skylla på Colin, som lurat in mig i detta ödle träsk, han vill ju själv ha en skäggagam, men de är lite stora för mig, vad jag tycker, ödlor ska vara små och gulliga!

Såååå.. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: salva

åh, det vore skitcoolt! jag måste få gosa med din ödla ibland isf. :)

den sista bilden var skitsöt!

2009-06-17 @ 22:39:44
URL: http://alvasim.blogg.se/

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0