Mr Jackson



Michel Jackson död? Rätt konstigt tycker jag. Man antar att "de riktiga" kändisarna ska leva i oändlighet, men vi måste ju tyvär inse verkligheten, döden leker bakom hörnet, för alla människor.

Tycker ändå att det blir så himla uppstorat i media, radion spelar endast hans musik. Tror att jag och Karin har hört säkert 20 låtar under en 6 timmars arbetsdag. Jag vet inte ens om jag vågar kolla på tidningen när pappa kommer hem.. Men visst han är en av de största stjärnorna vi haft på jorden, han är king of pop och bör uppmärksammas.

Så, vila i frid Michael, och poppa vidare i himlen!

Infogar också den, enligt mig, bästa låten med killen, "the way you make me feel" och med Britney också, vilket gör saken ännu grymmare.


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0