Hammarby - Sirius

I matchprogrammet stod det:

""Hemmalaget" Hammarby tar emot Sirius på Gimo IP..."

Det var en stor kväll i Gimo när mitt Hammarby avslutade sitt träningsläger här i lilla lugna Gimo ikväll, det märktes på publiksiffran som var över 1000 personer, vilket är ungefär en tredjedel av hela Gimos befolkning! Såklart var jag där! Det var faktiskt första gången jag såg mitt Hammarby spela, tyvärr utan Charlie Davis, som föresten gör en toppenmatch just nu i Confederation cup för sitt USA, och utan Emil Johansson som spelar i U21 EM. Dessa två är nämligen mina favoriter i Hammarby! yeeee...

Igår hade vi publik när vi tränade också.. Av Hammarbys Herrlag.. Jättekul.. och.. Jättpinsamt. Tur att vi iallafall leder våra serier både i 5an och 3an! Dem verkar gilla oss även fast vi inte spelar lika bra som dem, mitt Hammarby.

Avslutar med en ny Hammarby-tröja-bild.


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0