Sverige U21

Vilka fantastiska grabbar, dem har tagit mitt, och hela svenskafolkets hjärtan. Stora applåder och de högsta busvisslingarna till er killar, ni har gjort det med hela era hjärtan och ingen är längre orolig inför Sveriges fotbollsframtid!

Som Simon Bank sa: "När Guillermo Molins slår den sista straffen i stolpen tar Sveriges EM slut, men det är ett slut som ser ut som en början. Med förlorare som är märkligt lika vinnare."

Tyckte att det var så himla bra sagt, det var länge sedan som jag kände mig så lycklig av att se på fotboll som när det 3dje målet kom, ska söka på youtube efter filmen! men nu avslutar jag med en bild.


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0