Emma just nu



Så här trött är jag efter träningen, även fast jag döljer det bakom ett tillgjort leende ;)

Ska hoppa in i duschen nu, sen lägger jag upp lite kust-bilder från Örskär tidigare idag. Men föresten.. Varför säger man hoppa in i duschen (I Gimo säger man åtminstone så)? Jag tror aldrig att jag hoppat in i duschen, finns en stor risk att jag skulle ramla i badkaret då, eftersom jag är så klumpig. Man borde säga "Nu ska jag stiga in i duschen" eller "Nu ska jag kliva in i duschen" eller.. You get it. Skit samma! Jag går och duschar nu!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv. jo , det är bara bra med mig :) längtar förväntansfullt mot helgen :) jag har med tänkt på det du säger om duschen :p jag menar man säger ju hopp i säng med dig , men i sängen kan man iaf hoppa utan större fara :p

2009-05-28 @ 22:06:54
URL: http://hannaaakesson.blogg.se/

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0