Gratisbio

Vill du få gratis biobiljetter och presentkort?
Vem vill inte det..?

Då är gratisbio den perfekta hemsidan! Det är oerhört enkelt att samla ihop poäng, som du sedan kan växla in och få ut presntkort osv, beroende på hur många poäng du har samlat ihop! Visst låter det bra!?

Presentkorten är på en mängd olika affärer som Vero moda, JC, stadium, hm, guldfynd, åhlens, din sko m.m för att se flera ställen där presentkortet gäller gå in på presentkortstorget.


Antalet poäng du behöver för olika saker är:

200 poäng för: 1 menybiljett till bion
400 poäng för: 1 biobiljett,
500 poäng för: Valfri tidningsprenumeration, 200 kr på ditt unibet konto
1000 poäng för:  Presentkort på 300 kr,
1500 poäng för: Presentkort på 500 kr,
2000 poäng för: Presentkort på 700 kr

För att samla ihop poäng behöver du inte betala ett enda öre, om du inte vill. Jag har tjänat ihop mycket poäng och inte betalat någonting alls. Du kan göra undersökningar, värva en ny medlem (som kan ge 200 poäng!!), blogga om gratisbio som jag gör just nu och då tävlar du dessutom om ett presentkort på nelly.se, få hem gratisprover av olika varor. Det är super enkelt och jätte smart! 

Så gör nu som jag och bli medlem på GRATISBIO. Klickar du på länken under får du 75 poäng som en "start" av mig :)
 


Puss!

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0