Min dag

Hejhopp!


Idag har jag varit ledig från praktiken och bara slappat. Var med en sväng till sandvik och åt lunch med mamma och hennes jobbarkompisar. Såg Petra vinkade lite och pratade ytterst kort, den stackaren har ju praktik där.. hua!

Just nu sitter jag här och fixar lite grann med lite allt möjligt, har ett halvstädat rum också. Började damma alla hyllor i bokhyllan, men hann inte dammsuga, så ska ta itu med det också.

Men ikväll är det hockeyträning med innebandy och styrka, har en tendens att alltid få träningsvärk av hockeyfys.. Men det blir roligt! Det här blev ett riktigt tråkigt blogginlägg. Så ska lägga in en kul fräckis!

En kille gick till macken för att köpa ett paket kondomer till kvällen, då han och nya flickvännen skulle få till det för första gången.
"Hur många vill du ha? 6-pack?10-pack eller 12 pack?" frågade mannen som jobbade i kassan.
"Hmm.." Sa killen. "Jag tar nog 12-pack. Vi ska nämligen hem till hennes föräldrar på middag för första gången, och efter det så har hon lovat att vi ska göra det, flera gånger under kvällen."
Killen fick sina kondomer och gick därifrån.
Väl på middagen bad killen att få be bordsbön, och det hade familjen ingenting emot. Han bad och bad ioch bad och bad.. Tillslut avbröt tjejen honom och sa:
"Men! Du har ju aldrig sagt att du är religös!!"
Killen svarade snabbt:
"Och du har aldrig sagt att din pappa jobbar på mack!!!"

Soo long!

Kommentarer
Postat av: alva

hahah, jag skrattar högt!

2009-05-06 @ 21:38:29
URL: http://alvasim.blogg.se/
Postat av: Jess

haha, xD

2009-05-08 @ 22:10:52
URL: http://jessicalinden.blogg.se/
Postat av: Anonym

fnizZ^^ <3

2009-05-12 @ 12:48:42

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0