Rosenserien



Min mamma säljer rosenserien, och jag måste bara säga att det är helt underbara produkter!

Alla förtjänar att känna sig så fräscha i huden som man gör efter användning av de produkterna. De innehåller inga kemikalier och är inte testade på djur (tro mig, jag har hört detta några gånger). Det jag tycker om mer är att man blir så mjuk och att rosenserien över huvudtaget är så dryg, att man bara behöver ta en liten ärta som mamma säger. Och tack vare det räcker det jättelänge.

Jag använder:
Solkräm


Solkrämen som ger en snabb och varaktig solbränna och skyddar mot skadlig UV-strålning. Passar perfekt solarium- solning (eller hur säger man) också. Naturlig solskyddsfaktor 5. Den är helt underbar! 
 


Make-up krämen som jag använder som foundation, genom att blanda den med solkrämen, genom att den endast finns i en färg, man kan ju även ha foundation över, men jag tycker att det räcker jättebra med bara den här make-up krämen eftersom den är färgad och ger en fin naturlig färg. Den släpper också igenom solen och man slipper "foundation-fläckar" om man är ute i solen.

Det var allt för mig, ingen smygreklam, utan bara ett hett tips :)

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0