NIVA

Har haft praktik på NIVA idag, det var minst sagt väldigt intressant måste jag säga! Där finns det hur mycket som helst att lära sig, och det kan vara så himla användbart för mig som vill jobba med akut/intensivvård! Helt underbart, måste tacka Kjell som fixat att jag får vara där idag och måndag! 

Tack och godnatt, nu måste jag sova. Tidig match imorgon!

Musik



En väldigt bra versionen av en av världens bästa låtar!

Gimo - Ormsta 2

Match idag, känner mig faktiskt pigg just nu, trots bara drygt 4 timmars sömn. Så nu ska jag sitta och lyssna på taggnings musik innan jag åker upp till samlingen. Hoppas bara att vi har isuppvärmning, jag har skavsår på lilltån sen badminton matcherna i Lördagskväll med ambulansen.. Så att springa runt och se fjånig ut, känns inte så frestande ^^

Lilla lyxfällan



Det här är humor!


Ambulansen

Har varit underbar. Blir mer och mer medveten om vad jag vill göra "när jag blir stor", det kommer bli akutsjukvård, till att börja med på akuten och när jag känner mig säkrare, då blir det förhoppningsvis ambulansen. Det är ett så härligt jobb, man känner sig så behövd, även fast det enda jag gjort är satt en PVK, hehe.

Men jag hoppas verkligen att jag får lika härliga kollegor som abulansfolket i Östhammar, för jag har blivit så väl mottagen av alla och det känns verkligen tråkigt att lämna dem. Östhammars kommun, ni är i trygga händer! Men imorgon blir det nya tag på ögon, jag hoppas att jag hittar dit, så ska ni få ögonproblem någon gång så är det imorgon och framöver :)


Färdig

Här har ni det färdiga resultatet av min ängel!


Min lilla Alva

Måste infoga den här vieon med min söta lilla Alva, kunde ju inte vara där och se och höra med mina ögon, och hade jag varit där hade jag nog fällt en och annan tår, du är så duktig! Puss på dig!




Glader


Update

Imorgon gör jag min första dag på ambulansen, vilket jag tycker ska bli väldigt spännande! Börjar 8 och slutar 18, så får åka 07.15 härifrån Gimo! 

Men idag är jag ledig, så jag sitter och finslipar min teckning som förövrigt börjar bli färdig! Känns väldigt bra måste jag säga, då jag ritat på den från och till i flera månader, men fin, det har den iallafall blivit. Infogar den när den är helt färdig, vilket förhoppningsvis är idag!




IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007


RSS 2.0