Min fredag

Har innehållit ett besök i Alunda och tandläkaren, sista gången innan jag får betala, verkligheten börjar hinna ikapp mig.. Snart är jag vuxen. Jag får bestämma själv, jag får ta körkort, jag får köpa alkohol, snus och cigg på Ica, något som utnyttjas å så ofta! Jag får dessutom om ett år betala för att gå hos tandläkaren OCH jag får inte åka på ungdomsbusskort.. Illa.

Jag åkte vidare till Gamlis och kusinerna, Eric och jag slog Svenskt rekord (för dagen) i Bomb it 2, vilket är en merit som kommer att stå med i mitt framtida CV! Och nyss kom jag hem från hockeyträningen, så nu sitter jag och segar vid datorn.



Bildbeviset, av någon märklig anledning valde Eric att kalla sig för pennan..(?) Ja jag vet inte jag..

Kommentarer
Postat av: pennan den riktiga !!

Ja det kan man undra varför... kanske ville Eric höja min status på nått sätt, inte vet ju jag hahaha

2010-01-16 @ 23:56:05
Postat av: Emma

Only god knows huh?

2010-01-18 @ 07:30:56
URL: http://impulsivee.webblogg.se/

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0