Nattjobb

Förbereder mig mentalt för en natts jobb! Har bara tre nätter kvar, och tre veckor till minisemester :)


Dagens outfit, misslyckat

Skulle ta en dagens outfit bild innan jag åkte iväg med Linda till Uppsala på bio. Men hade bara två minuter på mig och använde webbkameran på datorn, så resultatet blev helt misslyckat! Men men, ingen dör väll av det!

Kan ju ändå infoga bilden och skriva att jag har på mig stentvättade jeans från monki, ett vitt linne från gina och en blågrå tröja från InWear (barkarby outlet) över!


Sugar gliders



Har hittat en liten filur som jag tycker är så underbar! Dagen jag flyttar hemifrån skulle jag drömma om dessa underbara små flygekorrar!


Ny klänning

Jag gillar rea. Shoppade denna söta klänning för halva priset av 180 spänn, alltså 90 ynkliga kronor. Det kallar jag flyt! Har ingen bra bild på ryggen, men den är djupt V-ringad och super fin!


Dagen

Jobbade sju till halv fyra idag, skönt med förmiddag och lite ledighet på eftermiddagen åtminstone! När jag kom hem tänkte jag sätta mig tillrätta vid datorn och bara slappa i några minuter, men då startar inte datorn. I EN fjuttig månad höll den, imorgon lämnas den in, och jag hoppas att den håller lite längre nästa gång!

Har sedan vart ute med Julia och gått i skogen och knäppt bilder. Nyss tog jag ur min läppiercing, nu när jag kommit in på Sjuksköterskeutbildningen kan jag ju inre gå med den! FÖRESTEN! Jag kom in! Fick reda på det i förra veckan men har inte haft tid att fira..


Vackert!

Tycker att Eric Saades senaste video och låt är underbart vacker! Plus att den visar hur snyggt detär med vita linen på killar! Kolla på den här Colin, och köp ett vitt linne, som jag tjatat om i flera år känns det som!


Amanda Jenssen

Jag är så att säga, helt överväldigad av denna fantastiska kvinna. Denna kväll kommer jag sent att glömma. Finner inga ord..




Min älskling!




Jag älskar dig Colin, du gör mig hel!

Robert Pattinson

Har nyss varit på bio med Julia, vi kollade på den tredje twilight filmen, som för övrigt var, väldigt bra faktiskt! Och föresten så är Edward så himla gullig och fin på alla sätt och vis, han får iallafall mig att önska att vampyrer finns! Han är ju så smoking hot också!




IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007


RSS 2.0