Allting känns klart nu

Just nu känner jag mig lugn och sansad. Jag känner att jag gjort allt, och visst kommer jag att fortsätta undra vad vi hade kunnat bli tillsammans. Men tanken på att den människa jag litat mest på i hela världen, som jag givit hela mitt hjärta till, gjort och sagt så här, är skrämmande. Och jag tror inte, att jag någonsin kommer att känna samma sak med någon, som när man ger sitt hjärta till någon på det här sättet. Jag kommer helt enkelt att vara mer försiktig med mitt hjärta, för jag har lärt mig att det är det ömtåligaste jag har.

I framtiden kommer pojkar att få kriga och kämpa för att nå mitt hjärta. Men det är långt dit, tills någon pojke ens får kämpa för det, det är år kvar. Men en dag, så kommer jag göra någon kille otroligt lycklig, och han kommer älska mig för precis den jag är.

Fred ut. Peace out.


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0