Dag 02 – Min första kärlek

Känns inte lockande att skriva om detta idag. Känner mig totalt otaggad att skriva om kärlek över huvudtaget. Alla som läser mig blogg vet säkert att Colin är min första kärlek, för jag har aldrig känt den känslan jag kände med honom förut. Och jag kan bara skriva att min första kärlek alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta även fast det blev ett väldigt chockerande och snabbt slut på kalaset.

Så jag tänkte att kärlek.. Det behöver ju inte bara vara kille-tjej kärlek. Kärlek kan ju också vara till familj, vänner, husdjur, you name it. Men jag vet inte isåfall vad min första kärlek var. Så ni får stå ut med att mitt dagens inlägg blir allt annat än underhållande!

Lovar att skriva bättre imorgon!

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0