Dag 06 – Min dag

Gick upp klockan åtta för att äta frukost och bege mig till ishallen, för avresa till Tumba, och match. Matchen var faktiskt rolig att spela, trots att vi åkte på stryk.. igen.. Men vi spelade bra och dem var riktigt bra! Det var också roligt att min Sara Sjögren var med och spelade! Vi förlorade med 7-0, vilket egentligen var lite för höga siffror, för jag tyckte inte att vi var chanslösa.

Jag fick spela både forward och back, men eftersom att jag inte kunde skjuta så gjorde jag nog inte så stor nytta! Men fick på ett riktigt slagskott när jag var back, utanför, så det tjänade ingenting till, lite mer smärta bara. Men nu är det vila nästa helg och nya tag hemma näst nästa lördag.

När jag kom hem åkte vi till Alunda och farmor och farfar, åt varma mackor och åkte hem igen, nu sitter jag här och överväger starkt att plugga lite, för snart är det 22 december, och då är det anatomi och fysiologi tenta, den värsta tentan på sjuksköterskeutbildningen.

Så tack och hej, och godnatt!

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0