Dag 09 – Min tro

Tro.. tro.. Ja, vad tror jag på? Min tro.

Jag känner mig inspirerad av att på denna punkt skriva om att jag tror på ödet, jag tror på evig vänskap, jag tror att man aldrig kan hata någon man en gång älskat, jag tror på kärlek vid första ögonkastet, jag tror att det finns en mening med saker som händer, jag tror att man måste leva varje dag som om den vore den sista, jag tror att man ska uppskatta det man har och inte oroa sig för det man inte har. Jag tror att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad, jag tror att onsdag kommer bli en härlig dag, jag tror att jag kommer bli en jävligt bra ambulanssjuksköterska och jag tror att mitt liv kommer bli jättebra!

Men vilken tro är det då? 


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0