Fredag

Nu blir det sängen efter ännu en bra dag. Jag trivs så bra med människorna i skolan, jag trivs så bra med att bara vara jag just nu! Kvällen spenderades hos familjen Johansson, med Erik, Alva, Sara, Adam och Ida. Vi spelade spel och skrattade och hade det gott! Har precis avslutat ett samtal på MSN med härliga, härliga Johan. Nu måste jag sova.. För morgondagen är minst lika fullproppad som den här dagen varit!

Det blir att göra dugga imorgonbitti, träffa Linnea som jobbar på gallerian imorgon och sen vidare till Uppsala för en kväll med min kära vänner ur klassen! Det här kommer att bli en bra helg!

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0