Jag lever

Måste väl berätta att jag lever nu när jag tredubblat mitt besöksantal, antagligen för att Colin dumpat mig, och ni är nyfikna på om jag har skrivit något! Men icke! Jag vill bara berätta att jag lever och infoga en bild på att jag fortfarande ser duglig ut och inte har grävt ner mig helt i den misär jag just nu lever i!



Nu ska jag umgås med min adorable Erik! Vi ska ta en promenad, och prata om livet. Jag ska väl klaga lite. Han ska väl mest lyssna och vara den grymma vän han alltid vart! Men jag är stark, det vet ni alla som känner mig! Jag kommer inte att låta det här knäcka mig, det måste ju finnas någon i den här världen som kan vara kär i mig! Eller?


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0