Min onsdag

Har precis kommit hem ifrån skolan, var på obduktion. Det var andra gången jag var på obduktion, jag tycker inte att det är så skrämmande, jag tycker mest att det är jävligt intressant. Allt är så mycket större än vad man tror! Det läskigaste med obduktion är att innan vi gick in sa jag till Martina att jag kommer bli hungrig, för det blev jag sist. Och vad blev jag idag då? HUNGRIG.. Jag kan ju inte vara riktigt frisk.

Just nu sitter jag och väntar på att mormor ska komma hit och köra mig till ICA, det är svinkallt inne och mamma har tagit bilen till jobbet. Så jag sitter snällt och väntar på att få åka och köpa min pepparkaksdeg.. Så att jag kan plugga ordentligt.. Jag kan ju som sagt inte vara riktigt frisk.

Kvällen kommer att spenderas i ishallen, vi har match mot Iron. På söndag har vi match i Tumba. Just nu hatar jag att åka genom Stockholm, det är för mycket minnen och jag vill helst bara vara i mitt fina Uppland och ruttna.



Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0