Fler böcker..

Nu är det dags att köpa fler böcker! Har redan betalat anatomiskt atlas till Sanna, som var så snäll och säljer sin till mig, men nu behöver jag en bok som heter fysiologi: med relevant anatomi.. Det känns ju trots allt som att jag vill ha den från starten! Och den kostar en femhundring.. Hm.. Känns som att det inte blir några julklappar till släkt och vänner iår, haha. Skämtåtsido, beställer den nog nu i veckan, just nu orkar jag inte, måste plugga inför tentan på torsdag!

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: elina

haha, den var vi också tvugna att ha! :P

2010-10-25 @ 17:43:57
URL: http://elinajansson16.blogg.se/

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0