Gratisbio

Gratisbio, gratisbio, gratisbio.. Den helt klart bästa "gratis-sidan" enligt mig! Just nu håller jag på att försöka samla ihop poäng såatt jag kan köpa den där ursnygga klänningen från nelly.com! Den tycker jag att jag är värd! Tyvörr kostar den 2900.. Det är mer än mitt studiebidrag som sjuksköterske student..

.. Då tänkte jag att.. Gratisbio kan kanske hjälpa mig! Samlar jag ihop 1000:- då blir klänningen genast 1000:- billigare, och just nu kan du vinna 1000 kronor hos nelly.com! Suveränt, som gratisbio över huvudtaget! Så gå med du också, om du tycker att du är värd en present! Eller om du tycker att jag är värd en acne klänning :)



Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0