Hemkommen från Gnesta

Har varit i Gnesta sedan i torsdags kväll, jag och Colin har varit lediga FYRA dagar tillsammans, det är första gången på säkert ett år! Och nu när jag kommit hem vill jag bara tillbaka, jag saknar min älskade pojkvän och jag saknar lugnet jag känner av att vara där, där jag inte har några tider att passa, inga träningar eller som denna helg, ingen skola eller jobb att tänka på. Jag har verkligen fått ladda upp mina batterier nu, så den här sista veckan med 3 seminarium, 1 praktiskt prov och tenta nästa vecka, den ska jag göra leende, för nu är jag fulladdad med kärlek och lugn!

Colin Tommy Berg, tack tack tack, för att du finns och för att du är du. Jag älskar dig i oändlighet.


Kommentarer
Postat av: kålin

tack själv hjärtat <3 det har varit en av de bästa helgerna vi haft ^^ <3 och stort tack för den där bilden :O :P ;) <3

2010-10-18 @ 21:55:01
URL: http://colinberg.blogg.se/

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0