Match

Idag ska jag spela fotbollsmatch, hoppas på att det blir mestadels bänken, då jag inte rört en fotboll sedan mitten på sommaren.

I övrigt har jag mycket att stå i idag, först match, och när jag kommer hem måste jag städa mitt rum och även baka något till imorgon då jag fyller 19 år. Kan inte låta bli att längta tills den här veckan är förbi och jag får åka och hälsa på Julia igen, denna gång med Colin, mamma och kanske mormor och morfar.

Saknar henne här hemma, men är samtidigt så glad att hon lever livet i Övik och gör det hon älskar! Hon är en bra förbild för så många människor, hon är helt otrolig, min syster.

Igår träffade jag släkten hos Dennis som fyllde 18 år, och så här såg jag ut, om ni skulle råka vara intresserade :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Men guuud så söt tjej!

2010-09-26 @ 22:50:47
URL: http://a-tributes.blogspot.com

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0