Hemska söndag

För att göra dagen ännu bättre ska jag spendera resten av kvällen till att göra skolarbeten till seminariumet på tisdag. Finns absolut ingenting i skolan jag avskyr mer än seminarium. På tisdag ska vi berätta för tio okända personer om hur vår praktik var, jag hatar sånt. Kanske ska börja med att säga "jag är ingen talare". På fredag ska vårt omvårdnads PM vara inlämnat. Jag älskar PM också.

Men visst är det skönt med skola igen. Främst mysigt att få hårmassage av Sara under föreläsningarna och att prata skit på lunchen. Ganska skönt att jag slipper ställa klockan på 4.30 ikväll och istället ställa den på 5.45! Boo-Yah!

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0