Jisses



Vad säger man?


Johnossi

Kan inte sluta lyssna på Mavericks på spotify. Så nu är den nya skivan beställd, så nu väntar leverans, förhoppningsvis på måndag eller tisdag!



The Sims 3

Blev mitt igår! Spelade i säkert 4 timmar och kom på klockan elva att jag hade arbete som skulle in imorgon. Så jag ställde klockan på halv sju, det var bara till att kliva upp det! Men nu är jag färdig och ska bara göra mig iordning och sen åka till skolan!


Tisdag morgon

Puh, veckorna rusar fram och så gör också de sista skolarbetena.. Det som återstår är fördjupning i psykologi, rätta fördjupning i social omsorg, projektrapport, samhälls arbete, matte prov och svenska nationella muntligt och skriftligt..

Ikväll är det träning, känns skönt att komma igång med försässongsträning, ikväll är det löpning och innebandy som står på listan. Jag måste komma igång med löpningen, för nuförtiden orkar jag ingenting, orkade mer när jag var 12 än jag gör nu!

Men nu ska jag fortsätta med samhällsarbetet en stund! Tjohej!

Norge!



Norska gör mig så glad. En dag vill jag flytta dit och lära mig det härliga glada språket!


Studenten närmar sig

Och det enda som jag önskar mig, är alla filmer på mig och julia, sen vi var små på DVD. Det är det enda som jag vill ha!

Idag är dagen

Idag kommer han.. Den där pojken som gör mig så lycklig!




IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007


RSS 2.0