Dans

Har tränat in lite dansmoves under dagen, försökte träna på att ha ett snyggt ansiktsuttryck under tiden. Gick väl mestadels bra.. Eller?! Vad tycker ni?





Tenta, done!

Först tentan är nu avklarad, känns så skönt! Nu vet man vad det handlar om, men sen att dagens tenta var en som jag själv skulle sagt: "piece of cake" var bara skönt, för det måste väl betyda att man kunde det bra?

Är precis hemkommen från Gävle, där vi var med laget och kollade på Brynäs-AIK, en riktig skitmatch, men med trevligt sällskap går det mesta! Emma E och jag hade en väldigt skrattfull och rogivande biltur från Uppsala till Gävle, som jag sent kommer glömma! Skriver mer om den imorgon, då jag också kan uppdatera lite mer eftersom jag är ledig :)

Pice out.


Fler böcker..

Nu är det dags att köpa fler böcker! Har redan betalat anatomiskt atlas till Sanna, som var så snäll och säljer sin till mig, men nu behöver jag en bok som heter fysiologi: med relevant anatomi.. Det känns ju trots allt som att jag vill ha den från starten! Och den kostar en femhundring.. Hm.. Känns som att det inte blir några julklappar till släkt och vänner iår, haha. Skämtåtsido, beställer den nog nu i veckan, just nu orkar jag inte, måste plugga inför tentan på torsdag!

Hörs senare!

Min klänning

Här är den, drömmen jag skrev om i inlägget tidigare!



http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/acne-658/zorah-print-dress-658195-92/

Gratisbio

Gratisbio, gratisbio, gratisbio.. Den helt klart bästa "gratis-sidan" enligt mig! Just nu håller jag på att försöka samla ihop poäng såatt jag kan köpa den där ursnygga klänningen från nelly.com! Den tycker jag att jag är värd! Tyvörr kostar den 2900.. Det är mer än mitt studiebidrag som sjuksköterske student..

.. Då tänkte jag att.. Gratisbio kan kanske hjälpa mig! Samlar jag ihop 1000:- då blir klänningen genast 1000:- billigare, och just nu kan du vinna 1000 kronor hos nelly.com! Suveränt, som gratisbio över huvudtaget! Så gå med du också, om du tycker att du är värd en present! Eller om du tycker att jag är värd en acne klänning :)



Bajs

Blir så ledsen och livet känns allmänt kasst varje gång jag tänker på att jag inte vill vara utan dig i tre och en halv vecka till.

Hemkommen från Gnesta

Har varit i Gnesta sedan i torsdags kväll, jag och Colin har varit lediga FYRA dagar tillsammans, det är första gången på säkert ett år! Och nu när jag kommit hem vill jag bara tillbaka, jag saknar min älskade pojkvän och jag saknar lugnet jag känner av att vara där, där jag inte har några tider att passa, inga träningar eller som denna helg, ingen skola eller jobb att tänka på. Jag har verkligen fått ladda upp mina batterier nu, så den här sista veckan med 3 seminarium, 1 praktiskt prov och tenta nästa vecka, den ska jag göra leende, för nu är jag fulladdad med kärlek och lugn!

Colin Tommy Berg, tack tack tack, för att du finns och för att du är du. Jag älskar dig i oändlighet.


Mot Uppsala

Och en heldag med kappillärprover och film på sjuksköterskeutbildningen! Imorgon blir det endast PM skrivande, sen bär det av till Colin, där jag blir kvar tills på måndag! Fyra dagar tillsammans händer inte allt för ofta! Men nu ska jag strax bege mig till bussen. Hejsvejs!



IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007


RSS 2.0