underbar helg

torsdag
åkte med fia in till stan för att möta älskling som kom med tåget, fia och colin shoppade loss, jag köpte ingenting, duktig som jag var, vi tog bussen hem. jag kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde, hehe. men vi hade väll iallafall mysigt! hihi. pussade colin godnatt och somnade.
fredag
det var skola, så vi hängde lite där, inte så märkvärdigt jobbig dag för OP07 idag faktiskt, sen kom c och jag visade honom skolan, vi åkte hem och la oss i sängen och glodde på idol, jag tjatade om att jag ville åka till OK och köpa korv i baguette! men nej, så blev det inte. hihi. sen for vi till linnea och umgicks med henne och ewe en stund. vi åkte med ewe till turk, de andra handlade och ekonomiska-emma köpte ingenting, tror nästan att det blivit en sjukdom ^^ haha.
lördag
GIMOTORGFEST med b.la. bosse bildoktorn och meduza (gladiator) som drog lastbil, hehe. mös med colin hela kvällen, det var ju sista natten på ett tag. upptäckte att min fotölj är sönder :o
söndag
colin åkte hem :( blä. nu ska jag ta en skagenmacka!!

babe! du är vacker o unik, ingen jävel är dig lik!

hemsk, men ändå underbar

Det var en gång en tjej som hade fötts
med ett genetiskt fel. Hon var blind. Och
hon önskade inget mer än att få se världen.

Hon sa till sin pojkvän: Om jag bara kunde
se så skulle jag gifta mig med dig. Två veckor
senare donerade någon ett par ögon till henne.
Hon kunde se, då frågade hennes pojkvän om
de skulle gifta sig.

Men när flickan såg att han
var blind så vägrade hon och lämnade honom.
Det sista hon hörde från honom var ett brev.
I brevet stog det:

Okej, älskling lova mig en sak! Ta hand om mina ögon!

dagens humör



såhär känner jag mig idag, synd att man är ensam hemma och inte har någon att dansa med!

han igen



As sure as night is dark and day is light
I keep you on my mind both day and night
And happiness I've known proves that it's right
Because you're mine, I walk the line


det  är du och johnny cash, älskling

hej emma


ny blogg!

alva kvinnan har skaffat ny blogg, ( http://alvasim.blogg.se/ )

cutiiie!  <- klicka!   

tyckte detta var rätt gulligt! gullinusstussen min! <3
 

Angel

såg nyss en film med far, colin(nutley)s angel, den var ganska bra, men jag gillade varken slutet eller ''Rick'' blääääh. nu hänger jag här! önskar att något hände, eller att någon ville hitta på något kul med mig imorgon! för det här SUGER. hihi. byebye

Gimo:U - Bälinge

spelade med u-laget idag. gick överförväntan bra faktiskt, det var tungsprunget, planen var mjuk som en mjukglass, men det funkade. vi förlorade dock matchen med 4-1, men jag tycker att det inte stämde så bra med matchläget. jag fick starta som innermittfältare, spelade där hela första halvlek, gjorde en assist till syrran.

i andra fick jag spela forward- innermitt igen och sen vänster back, gick väll okej. bra jobb bruds!

skola igen

Vi satt och pratade i skolan, jag, fia p och karin (karutt, kar-plutt, car-port) haha.
då säger Karin: Ameeeh, först tog han hon där uppe, sen tog han henne där nere!
Emma: Kan tolkas lite fel..
Karin: Åh men! Menade ju uppe i norrland och nere i skåne.

(lät roligare och mer skrattframkallande när man hörde det in action)

haha, där hade iallafall jag och fia något att skratta om hela dagen. karin skämdes lite, hon tycker ju att det är lite genant att prata om ''sånt där'' haha.

papi

tänkte ägna lite tid åt att plita ner några väl valda ord om och till min far. eftersom att jag för tillfället bor här och sliter på hans tillvaro och äter upp hans mat.

vill bara säga tack, tack för allt du har gjort för mig, att du alltid finns där och att du vad som än händer står på min sida. du är helt enkelt den bästa människan som jag vet, jag ser upp till dig och när jag blir stor, vill jag bli en kvinnlig variant av dig. pappa, även fast jag aldrig säger det till dig, så älskar jag dig.

och som någon väldigt klok människa en gång sa "den enda kille en tjej kan lite på är sin pappa". 
 

AC/DC - T.N.T



kommer ihåg när jag och Linnea lyssnade på AC/DC när vi var små.
jag sa "Ej Si Dej Si"
linnea sa "Isi Disi"

haha. härlig låt iallafall, kom bara att tänka på det nyss när jag gick igenom all gammal musik, tihi

skolstart

skolan börjar igen, på onsdag. jag längtar faktiskt. ska bli skönt att allt blir som vanligt, även om det betyder jobbiga lektioner och långa dagar, så saknar jag er vänner! så OP07 here we go again.

funderar på om jag ska läsa engelska b.. är det någon från OP som läser? ska ni välja det, eller? lutar mot att det blir så iallafall. ger bra extra poäng och det är bra att kunna.

hihiiiiiiiiiiiii. saknar er!

stor dag

två månader älskling, känns mer som ett halvår. med tanke på hur länge vi har varit på g. men två månader är bra, utan tjaffs och skit. bara kärlek och ömma ord. jag älskar dig för den du är, hur du tänker och reagerar. du är min dröm. du är den vackraste människa jag träffat. och jag älskar dig.

missade dock två månaders dagen med 14 min och 42 s det får han stå ut med. han är ju på åland och cruisar runt xD

colin. du är bäst. i'll always hold a place for you in my heart.

snart ishockey igen

jag längtar som en ko efter grönbetet. och idag hade vi möte och grillning med hockeylaget, massa information om hur det kommande året blir, blir nog ganska likt förra, bara att vissa byter klubbar  och några nya tillkommer. blir nog ett trevligt hockeyår det här också.

suget är så stort nu, suget efter att få ta ut sig till max, åka och åka tills krafterna är slut och du faller ihop på isen av total utmattning, tror att det är därför jag gillar sport. gillar den känslan.

bruuuuum

gimo - norrskedika

varför kunde inte vi få vinna med 8-2 istället?


älskling

älsk.

har varit hos min babe i tio helt underbara dagar, jag har haft det hur bra som hellst och njutit av varje sekund med dig <3 du är det bästa jag har, jag lämnar dig aldrig!



IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007


RSS 2.0