Electric Six - Gay Bar


ge mig

image116


honom här hos mig, tack!

kelinge fest

var kul, ruggigt kul!

image114
Linda Emma Linnea
image115
Emma Carrow

skapligt mycket folk, dans och roliga människor.
yes., vi hade skoj!

HAJKEN!

jani, haha.. sikken satans jävla hajk det blev då. började med att vi skulle paddla, jajo, jag och carro, vi va bra, låg i täten första halvan av paddlingen. vi var inte så säkra på att styra dock :P haha. vi körde in i matilda o filip ungefär trehundraelva miljoner gånger, haha. men ja, sen kom vi nästan sist i mål, samanlagt både dit och hem paddlade vi 3 mil! ja det är sant. jennifer och karin var bra! haha. närstan FÖR bra. dem svor åt varandra, åt kanoten och ja. det var kul!

paddlingen är väll nästan det enda jag kan berätta om, vi hade mysigt och åt mycket, haha. satt vid lägerelden och snackade massa skit. spelade brännboll (jag var sämst.. sant..) vi lekte burken! det var trevligt med trevligt folk! thnx dudes :)

hajk

idag åker jag på HAJK! kanske inte säger er så mycket.. men det är nämligen såhär att jag läser en kurs som heter natur och friluftsliv som individuellt val, så idag ska vi hela gruppen åka ut på en utflykt med övernattning på tvärnö, vet inte riktigt hur det kommer att se ut, men vi ska paddla kanot dit iallafall (jag fick äran att paddla med carro, yey!) sen så ska vi väll resa tälten när vi kommer fram tror jag. jag sover i samma som jennifer och matilda, ska bli kul, hoppas jag!

men nu måste jag verkligen packa! annars gåre åt hellvette! ses imorgon kväll!

världsbäst

världsbäst, finner inga andra ord, tycker att den är skön, haha.



colin ahlm-berg

image113

har äntligen skaffat sig en blogg, japp.. läs om hans sjuka tankar och ja.. lär känna min härliga alldeles underbara vän!


http://kingc.webblogg.se/

@ school

sitter i skolan och muppar med mina muppvänner, matilda målar grafitti i min gästbok på playahead. känns kul, hon målar allt  möjligt, hon är så kreativ min kärevän matilda! har fått en katt, en ängel och som ni ser nedanför  -spermier.

image112

på torsdag då ska jag föresten åka in till stan med fia! hon sitter bredvid mig, vi ska shoppa mycket fint! iallfall så ska vi hänga på darkwell, yeeeea. big YEA!  

Gimo - Östervåla

Årets första hemma match på A-lags sidan.

tycker att vi var helt okej. östervåla har precis kommit ner från 2an och är väldigt bra, men vi står upp mot dem, vi är nästintill det bättre laget, en oerhört jämn match som kunde sluta hursomhelst. dem gör mål på straff och emmy sätter en snyggt efter att dragit deras målvakt. amanda ström gör också ett mål som döms bort för en tveksam offside. men det är sånt som händer.

jag började på bänken och fick komma in med ungefär kvarten kvar. fick börja på forward och fick ganska snabbt byta plats med lisa på högeryttermittfält och spelade där ett bra tag, för att sedan gå ner på ytterback då lollo fick kramp. ja, det gick helt okej, jag är nöjd iallafall, och det är inte ofta jag e nöjd!

bra match tjejor!

valborg

hade kul igår, kul som satan. stundvis lite segt men annars helt okej. började med att vi åkte in till u-sala och satt i slottsbacken och i stadsparken o sprang runt och så, sen vare hem igen, svida om och åka till petra på lite chill me grill och förfest.. nice. sen så gick vi ner på centrum eftersom att ladan aldrig blev av. så ja, det blev bra tillslut iallafall.

jag, karin, jossan och johan fick skjuts hem till mig av pennan på kvällen iallafall, haha. aa det blev en kul kväll!
jag e nöjd!



IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007


RSS 2.0