sammanfattning av senaste veckan

ja ni vänner, jag är ju som ni kanske förstår vid såhär dålig update hos min colinpojke. han har fyllt arton den stollen, så nu gör han precis vad han vill. han tycker inte det är något speciellt, men jag tycker att det är coolt. dagen efter colins födelsedag, den 27e, var vi in till huvudstaden en sväng, handlade faktiskt ingenting förutom rakhyvlar, för att jag glömde mina hemma och inte vill se ut som ett monster. colin köpte en tröja, vi åt pizza och gick runt på gamla stan, det var myyyys :)

annars har vi inte gjort så himla mycket faktiskt, vi har varit här i gnesta och gullat lite och så, och idag är det nyår, det blir lugnt och skönt, med säkerligen god mat och för att sedan gå ut och kolla på alla raketer,

pussigull

Jag älskar dig

c i menyn

You touched my heart, you touched my soul
you changed my life and all my goals
I've kissed your lips and held your head
shared your dreams and shared your bed
I know you well, I know your smell
I've been addicted to you

I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.
I'd be the father of your child.
I'd spend a lifetime with you.
I know your fears and you know mine.
we've had our doubts but now we're fine,
and I love you, I swear that's true.
I can'not live without you


God Jul

Ville bara önska er alla en riktigt riktigt god jul <3

Gitarren min

Det kanske inte är så många som tror på det här. jag har spelat gitarr. mmm-mm. rätt länge också. jag, linnea och erik har nött ett par timmar i guys sällskap (gitarr lärare), det var länge sedan jag spelade, känner ingen riktig glöd när man spelar ensam. men har beslutat mig för att avlägga ett nyårslöfte om att spela mera! och äta choklad och dricka läsk igen. jag kommer bli en knubbig gitarrtrallare ^^

gitarren und emmsi

Nyinhandlade skor

shoes
äntligen har jag inhandlat ett par jul/nyårs skor :)

HLR med OP07

kan gå till på olika sätt, det finns dem som endast knäpper ego bilder med och kysser sina
"little anniesar" ( INTE ALLS Fia OCH  Sofie NEJDÅNEJDÅ! ) man kan inte ens ana att dem är släkt! sen finns det ju dem som hånglar upp dem direkt, typ jag och karin, lite mer rakt på och hårt.

karin und emma

detta underhöll OP07 idag. plus att vi har startat en anti-klubb. antikärringensomsnackarihlrfilmenklubben.

hon är så jävla dryg!

Nya hockey fotot

som sagt emma eleonora johansson, woman without fotogenik. but still cool,

blå vit, hockeydynamit

Kämpa Herman

Pappa sa nyss till mig att han trodde att Herman har cancer. "Aa tjena" sa jag bara, så visar pappa att hans lilla 'böld' i munnen inte alls var så liten längre. och nu håller jag tummarna för att det här lägger sig, för jag hatar när herman ska till veterinären! och att vara utan honom, kan jag inte ens tänka mig. bör tilläggas att herman är min underbara hund.

<3

Ett helt halvår

COLIN OCH EMMA  16/6-08    ->     16/12-08
det känns helt galet! helt underbart, ett halvår har gått och jag kan fortfarande inte sluta prata om dig konstant! jag är så jävla kär i dig, du gör mig lycklig och du ger så himla mycket mer än vad du tar, du är den kille jag letat efter. och jag är så glad att fått träffa dig älskling <3

Prenumerera på mig

En perfekt sida för er som tycker det är jobbigt att gå in på allas bloggar och de inte har skrivit något nytt inlägg! Och om ni ändå är medlem där så kan ni alltid följa min blogg :) Helt gratis såklart, och väldigt smidigt!

Prenumerera på min blogg med bloglovin

Tji fick jag

Fan det blev inget guld ^^ den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket!

Sverige mot VM guld

Tar en snabbsnabb paus från mitt innebandy tittande, får rysningar av att sverige vänt 4-0 till just nu 4-6!! Helt galet.

SWE

Go for the gold boiiiys! Ska tillbaka och kolla nu!

Luciatåg

Hockeylaget hade luciatåg på isen innan Gimo:B - Östhammar:A derbyt. gick faktiskt väldigt bra med tanke på att vi hade övat EN gång innan, och inte ens sjungit igenom alla låtar ^^, Colin fick uppdrag att fota lite. här kommer bilderna

luciatåg 

luciatåg

luciatåg

Emma och Julia


folk påstår att vi är lika, men jag vet inte jag! hihi.
jag älskar dig syster, det vet du!

Colin och överaskningar..

Kom på ännu än av Colins såkallade "överraskningar" igårkväll (som aldrig hittils lyckats ^^). Vi skulle ju inte ses förens 25e december, men han har ju inte ens antytt något om att det blir jobbigt, så säger han att  han ska kolla på innebandy på lördag morgon, jag säger va bra då slipper jag städa, colin säger vadåra? jag säger att jag trodde att han skulle överraska mig på fredag och komma, man hör världens största suck. och han är återigen avslöjad.

så nu kommer han kanske ikväll! eller imorgon på dagen, im hapi hapi hapi! jag älskar dig fast jag alltid kommer på dig älskling <3 det är ju tanken som räknas!

Bloggen Goes X-mas

Ingen har väll missat min nya, juliga, snöiga design? :) söt ha?

Piercing? Igen..





nu är det så att jag blivit väääldigt sugen på att göra en piercing i läppen, som fia!
fast med en tunn ring,
så herrskapet? vad tycker ni? blir det fult kan man ju alltid ta ur det..
tala nu eller tig för alltid ^^

Colin Und Emma


badapadaba im lovin it!

har jag någon gång nämnt att jag älskar dig?

Photoshop

Är ju lite av en amatör på ps, men tänkte ändå lägga upp en sån kategori, bara för att ni ska få skratta lite :) tihiii! Puss /

Britney Dokumentär

Kollade på Britney Dokumentären i lördags. var det någon mer som såg den?

jag har alltid gillat henne och hennes musik! blev rätt tagen av dokumentären. så himla hemskt att inte ens kunna åka och handla ensam, vart hon än åkte var det flera bilar med journalister efter henne. visst hon har valt att bli känd, men någon sorts rätt borde man väll ha till ett privatliv? bara för att man är duktig, kan man ju inte behöva vara ständigt efterföljd?

jag kommer ihåg när jag linnea och ingela var på hennes första konsert i sverige, iallafall i globen. alla satt förväntansfulla och väntade på Oops.. I did it again. har tillome hennes greatest-hits dvd här hemma ^^  ni får säga vad ni vill! brittan äger! och hon är förövrigt världens sötaste!

Brittan

Nu kan du få mig så lätt

Älskar den här låten! Hade jag själv varit artist hade jag spelat sånna här låtar: underbar text som krävs att man klurar lite på, svenska och lite kryddat med en härlig Håkan!

Kärlek <3


Dom är uppe på taken
alla är högt över staden
Sommarn snurrar fort
när vi bara snöar bort
Och jag vågade aldrig hålla din hand
Vi är inte såna som i slutet får varann

Och alla bara pratar
"är det sant" och "jag har hört om dig"
Jag kommer aldrig tillbaka hit igen
Neonskyltar på gatorna
sänder ljus till mig och skatorna
Alla dansar, och jag tänker
är du också själv?
Var är du ikväll..

Vem kysste Elin
bakom ryggen på Marie
Var det den store poeten
som hon var förälskad i?
Fanns det en plats
i hennes värld för två?
Snälla skicka ett vykort
för jag undrar så

Och jag undrar vad som händer
i vår del av stan
Vinden håller tal vid en hamburgebar
Den har blåst sig trött
och alla flickor har gått hem
Och du va sötade än dom
men jag slängde bort dig igen
jag slängde bort nån slags vän

Det va så mörkt
den kvällen jag gick hem
jag hade hoppats på något, hoppats på någooot

Om du vill ha mig,
nu kan du få mig så lätt

Om du vill ha mig,
nu kan du få mig så lätt

Om du vill ha mig,
nu kan du få mig så lätt

Om du vill ha mig,
nu kan du få-å-hå mig





IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007


RSS 2.0