Emma Johansson - Ambulanssjuksköterska

Jag vet vad jag vill bli! Ja, det är faktiskt sant! Vi var på studiebesök med skolan idag, jag har ju velat bli ambulanssjuksköterska eller något sådant, och idag var vi till ambulansen, och jag är nästan 100 % på att det är det jag vill! Det var verkligen precis mitt i prick med vad jag ville. Tack Östhammars ambulansen, verkligen. så vi slutade iallafall efter det, vi hann precis med tjugo över tio bussen och fick den stora äran att åka med Tomson, tjiihoo.  

ska åka till jönningecity snart, hälsa på farmor och farfar minna, och tänkte passa på att plugga lite också, har nämligen två prov imorn *spyr*. Ett om matspjälkningen, asmycket, sen har jag massage praktiskt också, ska kunna alla grepp och så, men jag tror att jag kan det redan, om jag har tur. 

 imorn ska jag träna fotboll för första gången på jättelänge, ska faktiskt bli roligt, hehe. träffa mitt kära lag igen, fast det är internmatch med hockeyn, men jag tänker faktiskt välja fotboll över hockey den här gången, det var så länge sen jag spelade fotboll, plus att dom kanske nämner något om trupperna till trettoncupen...

men ska kila, har inte så mycket att tillägga just nu men, puss o mys vi hörs

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0