Valbo Here I Come

JAAAAaaAAAaaaaaaA! idag smällere, äntligen match igen! e så inihellskottasjävlars laddad! gick tillome upp i morse o körde lite joga! hahaha! så att jag skulle piggna till, hihi. jobbigast är ju faktiskt bilresan i kombination till uppvärmningen, huhu, så vi får hoppas att Bertan underhåller mig i bilen så de blir lite kul iallafall! haha.

igår va jag i stan och ''handlade'' julklappar, jag hittade inga, så jag handlade lite julklappar till mig själv! stolt.. men jag har faktiskt kommit på vad jag ska köpa tror jag! så nu ere bara o köra på. tänkte åka in efter avslutningen på fredag och sen har jag lovat määk'n o åka o hjälpa han handla på lördag, så det e fullt upp så att säga.

sitter o trallar med i jason mraz's im yours, så pappa sitter inne i vardagsrummet o skriker åt mig att hålla käften, haha..! DÅ SJUNGER JAG HÖGRE , menmen, sån e jag! det kan ju mina kära vänner berätta mer om, om ni vill alltså.

gimofotbolls damlag ska banta ner sin a-lagstrupp vilket jag verkligen är nervös för, på riktigt. jag har inte tränat på jättelänge beroende på att jag har varit sjuk och att jag har så mycket hockey just nu, och gissa vad, då har jag ju hockey idag också. meen, det e väll bara att kämpa på, och hoppas att man får stanna i sin kära trupp!

image55                               SKA DRA, hare bäst! pussoknullhjärtegull!

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0