allt bara jävlaaaas!

just nu e jag arg på darkwell :o

nämligen så åkte jag med morsan, määäck'n och nathalie till stan imorse (morsan skulle till librobäck o besikta bilen, vilket hon verkligen inte visste vart det låg). Tro det eller ej men skruttbilen gick igenom! Men det var med kniven på halsstrupen om jag säger så ;). vi for vidare till ''bondparkeringen'' i hopp om en parkeringsplats.

morsan skulle köpa present till eric, min äldsta kusin, som förövrigt har bott hemma hos oss ons,tors och idag tillsammans med sin lillebrooor! han hade iallafall fyllt 11år. morsan hade en idé om att köpa hårwax till honom eftersom att han har en klubb som heter Love Club* (förklaring längst ner i inlägget). så vi gick in på kicks och köpte det dyraste waxet och slängde i lite pengar i paketet och sen så var det klart!

morsan var på g och ville köpa mig ett navelsmycke! så vi gick till darkwell. läste på skylten, öppnar klockan 12. suck... klockan var halv elva just då! så vi gick mot bondparkeringen igen. när en försäljare ville få marcus o ''köpa'' en rakhyvel (haha). han köpte den och sen kom vi på att vi ungdomar kunde ju stanna kvar i stan så kunde morsan åka hem och vara barnvakt. nathalie ville åka hem till årsta, så jag och marcus stannade. kollade i massa affärer och sånt. klockan blev 12 och vi gick med bestämda steg mot darkwell...

väl framme spanade jag ut ett jättesött smycke, en fjäril. så gick jag till honom i kassan och sa åt han och kolla OM jag kunde byta det. nejdå. då var det för torrt! så nu ska jag smörja in nån salva i en vecka och sen komma tillbaka dit! haha. remember jag bor i gimo, det e lååååångt o åka!

så då hade vi stannat i onödan så vi gick till bussen, precis när vi kom fram så körde bussen iväg. så vi tog benen till hands och vi tänkte väll att snabba som vi är skulle vi hinna till vaksalatorg om vi sprang över järnvägen. men nej! då kommer det ett tåg precis när vi kom dit, så var det kört! great .. de va bara stanna en halvtimma till.

dt va min dag. imorn blir det stan me petriiiiis! <3 pusshejs

Loveclub = eric har tillsammans med sina två killkompisar och tre tjejer i klassen startat en club som heter loveclub, där dom kramas, pussas och kör sanning eller konka. och äter pizza på gamlis grillen. yey ;)

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0