Imogen Heap - Hide And Seek

Imogen Heap - Hide And Seek . Imogen Heap - Hide And Seek . Imogen Heap - Hide And Seek .
mest troligt en av världens härligaste låtar. kontakta mig på msn om du vill att jag ska skicka den!

uppsalatrippen med Petra blev lyckad :) har glömt att skriva sedan dess. menmen, sånt händer !

var med morsan o marcus till tierp idag och kikade lite grann, köpte en kjol faktiskt. Prickig (A) sen fikade vi lite och såå, nu sitter jag här helt själver, har inte ett piss att göra. men men. jag får la skylla mig själv.

VILL OCKSÅ SÄGA GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA LIIINDA! <3

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0